2012. április 25., szerda

Már 9 hónapja...

... hogy utoljára írtam a blogba. Túl gyakran ezután sem fogok jelentkezni, nincs időm rá, csak gondoltam mutatok egy kis ízelítőt az elmúlt időszak terméséből.

Elsőként egy egérpad a férjemnek, hogy 4 hónapos külföldön tartózkodása alatt se kelljen nélkülöznie a fia látványát. :) Karácsonyra kapta, és nagy buzgón már októberben megcsináltam, elkészíttettem, becsomagoltam. Mivel a 2. gyerkőc érkezését december elejére vártuk, gondoltam, ha a képe nem is, legalább a neve legyen rajt. Talán látszik is az alsó 2. és 3. kép felett: Kornélia. A vicces a dologban az, hogy Kornél lett belőle, és ezt csak a szülés előtt nem sokkal tudtuk meg (de ezt a sztorit már sokan tudjátok). :) Mindegy! Az egérpad maradt így, már nem csináltattam másikat.
Papír és az elemek egy része: AnnaAspens_ArtPlayPalette SaffronVilla
Elemek másik része: NataliDesign_Calendar2012

Készítettem új címkéket is a fűszertartónkra.  Végigböngésztem a netet letölthető minták után kutatva, de igazából egyik sem tetszett, így inkább sajátot gyártottam. Teljesen egyszerű, de nagyon jól mutat "élőben". Ilyen lett:
Papír: AnnaAspens: ArtPlayPalette SaffronVilla


A minap egyik kedves rokonunk kért meg, hogy Anyák Napjára csináljak a lányokról képeslapokat a nagymamáknak. Így sikerültek:
NataliDesign: Lost in the Blossoms és NataliDesign:OneBeautifulDay

Inspiráció: Beszteri_Sisters
Virágok: LilyDesigns_Easter
Overlay: VinniePearse_Dream
Doodle: NataliDesign_Dream

Szintén az ő kérésére készült egy képeslap a lánya ovis csoportjáról:
Papír: CatherineDesigns_C23
Virágok és festőállvány: LorieDavison_TheArtistFaeries
Emberkék: Chriscrap_ReadyForSchool

2 megjegyzés:

Janka írta...

Kár, hogy nem hallunk felőled többet. Én nagyon sajnálom. Azért jó, hogy a háttérben alkotsz. Én lemaradtam a Kornéliás sztoriról, pedig kiváncsi lennék :D

Az alkotásaid nagyon szépek, főleg a képeslapok tetszenek.

Lululu írta...

Mert nem vagyunk ismerősök a facebook-on. :) Oda szoktam néha feltöltögetni az oldalaimat, és ott írtam le, hogy miután már berendeztük a kiságyat (rózsaszínre), meg kaptunk egy rakat kislányruhát, 2 napra rá derült ki (a 34. héten, mikor kórházba kerültem), hogy ő is fiú. Pedig előtte is minden UH-n megkérdeztem, és: 28.hét: talán lány, 30. hét: 90%, hogy lány, 32.hét: biztosan lány. :) Szóval 1 hét múlva kiengedtek a klinikáról, és rózsaszín felvédő le, kék fel. Utána megint nézték egyszer a 38. héten, és akkor is azt mondta a doki, hogy ő most is lánynak látja, de akkor már mondtam, hogy ha lány lesz, akkor is a kék fejvédőt fogja nézegetni, mert én már vissza nem rakom újra. :)