2010. augusztus 31., kedd

Egy geológus fia

Mörjike új készlete  már a boltjában. A címe: "Dreaming of - Woods & FieldsEgészen egyszerűen fantasztikus. 
A megjelenés napján (azaz ma) 20% kedvezménnyel kapható. Ha meg szeretnéd nyerni a készletet, nincs más dolgod, mint egy üzenetet hagyni  a blogján . Mörjike szombaton sorsol ki egy szerencsést.
Az én első (de biztos, hogy nem az utolsó) oldalam a készlettel. Beszteri template-jét használtam fel, amit ezúton is köszönök. Nagyon könnyű volt vele dolgozni.
                                     

3 megjegyzés:

altalena írta...

Hűűűű ez eszméletlen jó lett! Mondjuk imádom az oldalaidat, mert profi munkákat adsz ki a kezeid alól! Imádom az oldalt:)

krisssz írta...

Gyönyörűűű! Az is nagyon tetszik, amit a kommentből megtudtam:) Szuper a fotómanipuláció, amivel a készlethez hangoltad a képeket, és az egész nagyon profi:)

Bíró Ágnes írta...

Szerintem is profi!! Már pár helyen leírtam mit gondolok az oldalról. Imádom! De itt is megköszönöm ezt a szuper inspirációs oldalt neked! :)
Nekem kicsi kedvencem, hogy ott figyel a gyerek lábánál a kalapács. :) Mint nálunk. :))